Kolor fioletowy

w: Psychologia kolorów On: Komentarze: 0 Wyświetlony: 114

Psychologia koloru - czy wiesz jakie znaczenie ma barwa fioletowa / śliwkowa w biznesie?

Kolory mają ogromny wpływ na Naszą psychikę i postrzeganie świata.
Bez dwóch zdań są barwy, które potrafią w nas wywołać silne emocje, zmienić nasz nastrój, pobudzić do większej aktywności działania, ale są również takie, które nas wręcz wyciszą.

Za pomocą koloru, możesz przekazać odbiorcy ważne informacje na temat Twojej marki personalnej, Twojej własnej osobowości, która pokaże kim jesteś i jakie są Twoje wartości.

Jeden dodatek w wyrazistym kolorze, może stać się Twoją personalizacją i wzbudzać pozytywne skojarzenia.

Dzisiaj porozmawiajmy o kolorze fioletowym / śliwkowym i wszystkich jego odcieniach.

Kolor fioletowy / śliwkowy utożsamiany jest głównie z
- uległością, mądrością i inteligencją
- kryje w sobie także tajemnicę i magię
- jest kojarzony z produktami wysokiej klasy, przeznaczonymi dla określonej grupy odbiorców.

Fioletowy to najbardziej kreatywny z całej palety dostępnych barw. Wymagający odwagi w stosowaniu, lecz przynoszący największe korzyści gdy zostaje właściwie użyty. Biorąc pod uwagę nawiązania koloru fioletowego do inspiracji oraz osiągania wyznaczonych celów, często stosowany jest także jako element motywacyjny, również w działaniach naukowych.

Warto pamiętać, że kolory dostrzegamy zanim jeszcze zwrócimy uwagę na jakąkolwiek treść. To one decydują o pozytywnym bądź negatywnym odbiorze naszej oferty i nie zmienimy tego nawet najlepszymi treściami reklamowymi.

I tutaj nasuwa się pytanie. Czy torebka w kolorze śliwkowym, może nadać charakteru Twojej marce personalnej?
Czy jej charakter jest w stanie wpasować się etykietę biznesową?

Również w tej kategorii

Powiązane treści

Comments

Leave your comment