Reklamacje z tytułu rękojmi

 

1.    Sprzedawca odpowiada wobec klienta, wówczas jeżeli sprzedany towaru ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie owa wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania towaru klientowi. Niniejsze postanowienia nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień klienta, nabywającego produkty jako Konsument, przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

2.    Jeśli otrzymany towar posiada wady, klient ma prawo do złożenia reklamacji z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa.

3.    Składanie reklamacji
W przypadku składania reklamacji, reklamowany towar oraz dowód jego zakupu w sklepie internetowym greta-desig.pl oraz opis reklamacji, należy wysłać drogą pocztową, przesyłką kurierską lub inną formą przesyłki na poniższy adres z dopiskiem REKLAMACJA
Adres do wysyłek reklamowanego towaru:
GRETA DESIGN

Ul. Ks. Z. Dzidka 13, 34-300 Żywiec
Warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez klienta reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.
W celu złożenia reklamacji należy pobrać i wydrukować poniższy FORMULARZ REKLAMACYJNY i dołączyć do przesyłki z odsyłanym towarem.

4.    Sprzedawca nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, odniesie się do złożonej reklamacji z tytułu rękojmi i poinformuje klienta o dalszym postępowaniu.

5.    W przypadku uznania reklamacji sprzedawca naprawi lub wymieni klientowi reklamowany towar na inny, pełnowartościowy w terminie 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Koszty związane z wysłaniem towaru ponosi sprzedawca. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów magazynowych) sprzedawca zwróci klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

6.    W przypadku, gdy reklamacja klienta nie zostanie uznana, sprzedawca odeśle klientowi towar wraz z opinią co do niezasadności uznania reklamacji.

7.    W przypadku stwierdzenia, iż towar został uszkodzony podczas transportu, zaleca się aby klient przed odebraniem przesyłki sprawdził, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia klient nie powinien przyjmować przesyłki, tylko w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić protokół uszkodzeń oraz możliwie jak najszybciej skontaktować się z firmą GRETA DESIGN pocztą elektroniczną

biuro@greta-design
lub pod numerem telefonu +48 780 095 123

 

Gwarancja

 

1.    Towary, które są sprzedawane w sklepie internetowym greta-design.pl są oryginalne i są objęte gwarancją udzieloną przez sprzedawcę i producenta, w tym przypadku GRETA DESIGN

2.    Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do towaru. Gwarancja (jeżeli jest nią objęty sprzedany Towar) nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

3.    W przypadku towaru, na który jest udzielona gwarancja, klient może reklamować produkt posiadający wady:

3.1. możliwość korzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – zgodnie z warunkami gwarancji zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej;

3.2. możliwość korzystania z uprawnień przysługujących mu w stosunku do sprzedawcy z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć reklamację;

4.    Realizacja gwarancji
Aby gwarancja została zrealizowana, należy:

4.1. Towar, który jest kierowany do naprawy gwarancyjnej należy zabezpieczyć do transportu

4.2. Pobrać i wydrukować FORMULARZ REKLAMACYJNY, a następnie wypełnić go w sposób czytelny. W FORMULARZU REKLAMACYJNYM należy podać numer rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone ewentualne koszty wysyłki lub inne koszty wynikające z gwarancji. Załączyć dowód na poniesione koszty wysyłki. W przeciwnym razie ewentualne uregulowanie należności (m. in. jej zwrot) będzie niemożliwy

4.3. Towar do naprawy gwarancyjnej wraz z wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM, należy wysłać na poniższy adres z dopiskiem „GWARANCJA”
Adres do wysyłek reklamowanego Towaru:
GRETA DESIGN

Ul. Ks. Z. Dzidka 13

34-300 Żywiec

5.    Informacja dotycząca rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR:
Pod adresem 
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).