Sklep internetowy greta-design.pl prowadzony jest przez:

GRETA DESIGN Izabela Cierniak z siedzibą w Żywcu, adres: ul. Ks. Z. Dzidka 13, 34-300 Żywiec, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod numerem NIP 5532249257, REGON 520055955.

WSTĘP

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu Internetowego greta-design.pl oraz określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta Sklepu, zasady składania zamówień oraz zawierania umów sprzedaży towarów dostępnych w Sklepie („Towar” lub „Towary”).

  2. Każdy użytkownik Sklepu w dowolnym momencie może uzyskać dostęp do Regulaminu poprzez kliknięcie linku „Regulamin” umieszczonego na stronie sklepu.

  3. Informacje o Towarach w Sklepie m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, zgodnie z warunkami Regulaminu.

  4. Towary w Sklepie są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej Sklepu znajdują się informacje uwzględniające właściwości Towaru, jego cenę, materiał, z którego został wykonany itp.

  5. Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli Towarów.

  1. Definicje

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

  1. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.greta-design.pl.

  2. BOK – Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego greta-design.pl dostępne pod adresem e-mail: biuro@greta-design.pl oraz pod numerem telefonu T: +48 780 095 123 w godzinach pracy.

  3. Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim sklep internetowy / producent greta-design.pl skompletuje zamówienie i przekaże je firmie kurierskiej realizującą wybraną przez Klienta formę dostawy.

  4. Dzień Roboczy – czas pracy w godzinach od 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

  5. Godzina Robocza – jedna godzina pracy w dniu roboczym.

  6. Klient – to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego greta-design.pl, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.

  7. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U.2022.1360 tj. ze zm.).

  8. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający za sklepu internetowego greta-design.pl dokonujący zakupów, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny).

  9. Koszyk – funkcjonalność sklepu internetowego greta-design.pl, umożliwiająca podgląd wybranych przez Klienta towarów do zakupu oraz modyfikację danych zamienienia, w szczególności takich jak: liczba towarów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności i inne funkcje przewidziane funkcjonalnością sklepu internetowego www.greta-design.pl.

  10. Paczkomat InPost– urządzenie do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 (siedem) dni w tygodniu, którego prywatnym operatorem logistycznym jest INPOST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (KRS: 0000543759).

  11. Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny w stosunku do działalności podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą.

  12. Prawa Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 tj. ze zm.).

  13. Przelew elektroniczny – płatność realizowana przez Klienta z internetowego konta bankowego za pośrednictwem systemów płatności BLIK na telefon.

  14. Przelew tradycyjny – płatność realizowana przez klienta w banku poprzez stacjonarne lub internetowe konto bankowe albo na Poczcie Polskiej.

  15. Sklep Internetowy greta-design.pl (Sklep) sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym greta-design.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.

  16. Strona produktowa – strona w sklepie internetowym greta-design.pl, na której prezentowane są informacje na temat produktów.

  17. Towary – produkty oferowane i sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego www.greta-design.pl.

  18. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy GRETA DESIGN Izabela Cierniak a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

  19. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 tj. ze zm.).

  20. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

  1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa:

    1. zasady rejestracji w Sklepie internatowym www.greta-design.pl

    2. zasady korzystania ze Sklepu internetowego www.greta-design.pl

    3. zasady składania zamówień na Towary

    4. zasady dostarczania zamówionych towarów Klientowi

    5. zasady uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży Towarów

    6. uprawnienia Klienta do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od Umowy

    7. zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

  1. Do korzystania ze Sklepu internetowego www.greta-design.pl oraz składania zamówień na towary, niezbędny jest:

  1. komputer lub inne urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji;

  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

  1. Przeglądanie asortymentu Sklep internetowego greta-design.pl nie wymaga rejestracji.

  2. Składanie zamówień przez Klienta na towary znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego greta-design.pl możliwe jest po:

  1. zarejestrowaniu się do Sklepu internetowego greta-design.pl zgodnie z postanowieniami rozdziału 3 Regulaminu;

  2. podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez dokonywania rejestracji.

  1. Klient uprawniony jest do korzystania ze Sklepu Internetowego greta-design.pl zgodnie z jego przeznaczeniem.

  2. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego greta-design.pl, w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu Internetowego greta-design.pl lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego do celów innych niż jego przeznaczenie, a w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu Internetowego akiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.

  3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sklep internetowy greta-design.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

  4. Sklep internetowy greta-design.pl w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu internetowego, którę są spowodowane przez zakłóćenia, na które nie ma wpływu.

  5. Informacje o Towarach podane na stronach Sklepu internetowego greta-design.pl, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

  1. Rejestracja i logowanie

  1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego greta-design.pl jest rejestracja w jego ramach.

  2. Rejestracja w Sklepie internetowym greta-design.pl, który założy konto, umożliwia Klientowi:

  1. wprowadzanie, edytowanie lub usuwanie danych osobowych;

  2. składanie zamówień z wykorzystaniem wprowadzonych przez Klienta danych;

  3. tworzenie listy zakupów;

  4. przeglądanie historii Zamówień;

  5. zamówienie i rezygnację z zamówienia newslettera;

  6. korzystanie z kodów rabatowych i innych promocji;

  7. dokonywania płatności za zamówienia przy odbiorze;

  8. korzystanie z innych funkcjonalności przewidzianych dla zarejestrowanych Klientów.

  1. Rejestracja w Sklepie Internetowym oraz przeglądanie witryny greta-design.pl jest nieodpłatne.

  2. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

  3. Aby dokonać rejestracji w Sklepie internetowym greta-design.pl należy:

  1. wypełnić na stronie internetowej Sklepu internetowego greta-design.pl formularz rejestracyjny, z podaniem następujących danych:

  • imię i nazwisko;

  • dane adresowe takie jak: ulica, nr domu, kod pocztowy;

  • miejscowość, kraj;

  • adres e-mail;

  • numer telefonu;

  • hasło.

  1. zaakceptować Regulamin Sklepu internetowego greta-design.pl;

  2. wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta przez Sklep internetowy greta-design.pl.

  1. Sklep internetowy na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej wysyła, po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego, potwierdzenie dokonania rejestracji.

  2. Dokonanie rejestracji w Sklepie internetowym greta-design.pl oznacza zawarcie przez Klienta ze Sklepem umowy o świadczenie usługi elektronicznej, która polega na prowadzeniu konta Klienta, na określonych zasadach w Regulaminie.

  3. Po dokonaniu prawidłowej rejestracji w Sklepie Internetowym greta-design.pl, każdorazowe logowanie odbywa się przy wykorzystaniu danych podanych podczas rejestracji w formularzu rejestracyjnym, ewentualnie zmienionych przez Klienta po dokonaniu rejestracji, w ramach modyfikacji danych konta Klienta.

  4. Konto powstałe w wyniku rejestracji jest utworzone i prowadzone jest dla Klienta przez czas nieokreślony. Klient w każdej chwili może zrezygnować z prowadzenia konta w Sklepie internetowym greta-design.pl i poprosić o jego usunięcie.

  5. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu internetowego greta-design.pl należy wysłać na adres elektroniczny BOK wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta wraz z podaniem adresu poczty elektronicznej. Usunięcie konta oznacza rozwiązanie w trybie natychmiastowym umowy z Klientem o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie konta Klienta.

  6. Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności Sklepu internetowego greta-design.pl.

  7. Logowanie do Sklepu internetowego greta-design.pl odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania:

  1. adresu e-mail;

  2. hasła podanego przy rejestracji konta Klienta; dane podane przy rejestracji konta mogą zostać zmienione po zalogowaniu się na konto Klienta.

  1. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w Sklepie internetowym greta-design.pl. W granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Sklepie internetowym greta-design.pl jest Klient, przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta.

  2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;

  2. korzystania ze Sklepu internetowego greta-design.pl w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;

  3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego greta-design.pl niezamówionej informacji handlowej (spam);

  4. korzystania ze Sklepu internetowego greta-design.pl w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla GRETA DESIGN;

  5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego greta-design.pl jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;

  6. korzystania ze Sklepu internetowego greta-design.pl w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

  1. GRETA DESIGN może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego greta-design.pl, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego greta-design.pl ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

  1. podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym greta-design.pl dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;

  2. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego greta-design.pl naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego;

  3. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez GRETA DESIGN za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię GRETA DESIGN;

  4. złożył kilkukrotnie, a następnie zrezygnował kilkukrotnie z dokonanych Zamówień na zasadach określonych w rozdziale 11 pkt. 1 Regulaminu, jeżeli rezygnacja nie była uzasadniona niemożnością jego realizacji zgodnie z treścią Zamówienia.

  1. O zamiarze zablokowania konta Klient zostanie poinformowany wysłaniem powiadomienia na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Sklepie internetowym greta-design.pl. Zablokowanie konta oznacza rozwiązanie w trybie natychmiastowym umowy z Klientem o świadczenie usług drogą elektroniczną.

  2. Zablokowanie konta Klienta zgodnie z pkt. 16 powyżej skutkuje automatycznym anulowaniem Zamówienia złożonego przez Klienta w Sklepie internetowym greta-design.pl. W takim wypadku, jeżeli zapłata za zamówienie została już dokonana, Sklep zwróci Klientowi całość zapłaconej kwoty. Zwrot nastąpi zgodnie z postanowieniami rozdziału 11 Regulaminu.

  3. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego greta-design.pl, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody GRETA DESIGN.

  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy greta-design.pl podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

  5. Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Sklepu Internetowego greta-design.pl powinny być zgłaszane za pośrednictwem BOK.

  6. Zgłoszenia, o których mowa w pkt. 20 powyżej będą rozpatrywane w terminie 14 (czternaście) dni od daty zgłoszenia nieprawidłowości.

  7. Reklamacje dotyczące Towarów mogą być zgłaszane stosownie do postanowień rozdziału 9 Regulaminu.

  1. Informacja o Towarach

  1. Informacje o Towarach dostępnych w Sklepie Internetowym greta-design.pl stanowią możliwość zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

  2. Ceny Towarów wskazanych na stronach Sklepu internetowego greta-design.pl podawane są w polskich złotych, zawierają podatek VAT, nie zawierają informacji o kosztach dostawy. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dostawa jest darmowa.

  3. Ceną wiążącą i ostateczną Towaru jest jego cena podana na Stronie produktowej w chwili składania zamówienia przez Klienta lub po wcześniejszym uzgodnieniu i zamówieniu indywidualnym.

  4. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia Towarów do Klienta, wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy Towarów przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia wskazany jest w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej koszty dostwy są darmowe.

  5. Dostawa Towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

  6. Sklep internetowy greta-design.pl zastrzega sobie prawo do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

  7. Promocje w Sklepie internetowym greta-design.pl nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

  8. W przypadku sprzedaży promocyjnej lub wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona ilość Towarów, realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te Towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

  1. Składanie i realizacja zamówień

  1. Sprzedaż Towarów odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy Klientem a Sklepem internetowym greta-design.pl.

  2. Klient może składać zamówienia na Towary dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego greta-design.pl przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, z zastrzeżeniem ograniczeń handlu, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa.

  3. W celu złożenia zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu internetowego greta-design.pl ub skorzystać z możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji;

  2. wybrać Towary będące przedmiotem zamówienia oraz ilość a następnie dodać je do Koszyka poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka”;

  3. wskazać sposób dostawy (sposób dostarczenia Towarów);

  4. wybrać formę płatności;

  5. wpisać dane adresowe odbiorcy Zamówienia – dane do faktury;

  6. wskazać adres do wysyłki, na który ma nastąpić dostawa Towarów, jeśli ma być inny niż dane adresowe do faktury; w przypadku wyboru dostawy do Paczkomatu InPost dodatkowo należy podać adres alternatywny, gdzie skierowana zostanie przesyłka, jeśli jej gabaryty uniemożliwią umieszczenie jej w Paczkomacie InPost;

  7. wpisać adres e-mail;

  8. wpisać numer telefonu do kontaktu w sprawie odbioru – w celu ułatwienia przewoźnikowi kontaktu w sprawie odbioru;

  9. kliknąć przycisk „zamawiam i płacę”.

  1. Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych niezbędnych do wysyłki.

  2. Informacje podane przez Klienta w formularzach zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne.

  3. Klient może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu internetowego greta-design.pl.

  4. W przypadku płatności z góry należy opłacić zamówienie w jeden z dostępnych sposobów płatności.

  5. Sklep internetowy greta-design.pl uprawniony jest do wprowadzenia maksymalnej ilości sztuk danego Towaru objętej jednym zamówieniem. Szczegółowe informacje dotyczące ewentualnych ograniczeń sposobów dostawy lub form płatności określone są na stronach Sklepu internetowego greta-design.pl.

  6. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza zawarcie umowy kupna / sprzedaży zamówionego Towaru oraz akceptację Regulaminu przez Klienta.

  7. Umowa kupna / sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

  8. Po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, który został wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji, zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania zamówienia złożonego przez Klienta. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sklepu o przyjęciu oferty, o której mowa w niniejszym ustępie. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem, a Sklepem do zawarcia umowy dotyczącej tego zamówienia.

  9. Sklep internetowy greta-design.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeśli w ciągu 7 (siedem) dni roboczych od daty złożenia zamówienia środki za złożone zamówienie (w przypadku zamówienia płatnego z góry) nie zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu.

  10. Sklep internetowy greta-design.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do Klienta, który:

  1. co najmniej dwukrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego przesyłką kurierską;

  2. co najmniej dwukrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego do Paczkomatu InPost.

  1. W przypadku braku całości lub części Towarów objętych zamówieniem, lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o takiej sytuacji wysyłając wiadomość elektroniczną wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na wskazany przez Klienta numer telefonu, zaś w przypadku dokonania zapłaty za Towar przez Klienta zwróci mu uiszczoną przez niego kwotę pieniężną. W takim przypadku zamówienie w części lub w całości jest anulowane. Anulowanie zamówienia z przyczyn wskazanych w niniejszym ustępie może nastąpić nie później, niż do dnia upływu terminu realizacji zamówienia, a jeżeli termin ten nie został określony, w terminie 30 (trzydzieści) dni od daty jego przyjęcia do realizacji przez Sklep.

  2. Jeśli realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Sklep może zaproponować Klientowi:

  1. anulowanie zamówienia w całości; Sklep będzie zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia;

  2. częściowe anulowanie zamówienia, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie; gdy zamówienie zostanie zrealizowane tylko częściowo, Sklep będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie;

  3. możliwy będzie podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie. Po ustaleniu z Klientem, gdzie w tym przypadku wysłanie składających się na zamówienie Towarów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka wysyłek.

  1. Gdy Klient nie wybierze żadnego ze wskazanych sposobów realizacji zamówienia, o której mowa w ust. 15 powyżej, również w przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem, Sklep dostarczy Klientowi Towary, co do których zamówienie może być zrealizowane w terminie, a reszta zamówienia zostanie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej, który został wskazany w koncie Klienta lub w procesie składania zamówienia. Klient może odstąpić od umowy w zakresie, w jakim została zrealizowana, na zasadach określonych w rozdziale 11 Regulaminu.

  2. Gdy Klient nie podejmie żadnych działań w sytuacji, o której mowa w ust. 15 powyżej, jak również w przypadku braku możliwośći kontaktu z Klientem, Sklep może anulować zamówienie w całości.

  3. Anulowanie zamówienia w sytuacjach wskazanych w ust. 15 i 16 powyżej, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry, Sklep internetowy greta-design.pl zwróci Klientowi zapłaconą kwotę w całości lub w jej części, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zasady zwrotu zapłaty reguluje rozdział 12 Regulaminu.

  4. Podanie przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu i danych do wysyłki, skutkuje tym, że Sklep internetowy greta-design.pl nie będzie ponosił odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu Zamówienia.

  1. Zmiany i modyfikacje zamówień

  1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu, aż do momentu kiedy przedmiot zamówienia do Klienta nie zostanie wysłany. O statusie realizacji zamówienia Sklep będzie informować Klienta drogą elektroniczną.

  2. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części Towarów składających się na zamówienie. Jeżeli płatność została dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Sklep. Zasady zwrotu płatności reguluje rozdział 12 Regulaminu.

  3. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia.

  4. Zmian w zamówieniu można dokonywać za pomocą BOK.

  5. Jeśli po potwierdzeniu zamówienia drogą elektroniczną Klient stwierdzi, że popełnił błąd w zamówieniu, konieczny jest niezwłoczny kontakt z BOK. Sklep internetowy greta-design.pl nie gwarantuje jednak możliwości dokonania zmiany w zamówieniu zgodnie z wytycznymi Klienta.

  1. Formy płatności

  1. W Sklepie internetowym greta-design.pl zapłaty za przedmiot zamówienia z dostawą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, można dokonać:

  1. z góry;

  2. z góry jako części zaliczki, jeżeli produkt wykonywany jest na zamówienie; płatność drugiej części następuje przed wysłaniem produtku i wynosi 7 (siedem) dni. Po tym terrinie zamówienie zostaje anulowane, a zaliczka bezzwrotnie przepada.

  1. Klient nie ma możliwości dokonania zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.

  2. Płatność z góry musi być dokonywana albo tradycyjnym przelewem bankowym, albo w systemie BLIK na telefon.

  3. Tradycyjny przelew bankowy jest realizowany z użyciem poniższych danych:

GRETA DESIGN

ul. Ks. Z. Dzidka 13, 34-300 Żywiec

ING Bank Śląski: PL46 1050 1070 1000 0097 4454 9347

Po wybraniu powyższej formy płatności Klient otrzyma e-mail potwierdzający zamówienie, który będzie zawierać dane potrzebne do dokonania przelewu. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. Czas zaksięgowania płatności na koncie uzależniony jest od banku, w którym dokonana zostałą płatność i wynosi od 1 (jeden) godziny w przypadku przelewów wewnętrznych do 4 (cztery) dni w przypadku płatności na Poczcie Polskiej. Sklep internetowy greta-design.pl nie ma wpływu na czas zaksięgowania płatności. Jeśli rachunek bankowy Sklepu internetowego greta-design.pl nie zostanie uznany kwotą należności związaną ze złożonym zamówieniem w ciągu 7 (siedem) dni roboczych od dnia zatwierdzenia zamówienia przez Klienta, zamówienie zostanie anulowane, a umowa kupna / sprzedaży ulega rozwiązaniu.

  1. Realizacje i wysyłki zamówień

  1. Sklep internetowy greta-design.pl prowadzi sprzedaż z dostawą darmową wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a z dostawą do krajów Unii Europejskiej po wcześniejszym kontakcie drogą elektroniczną lub telefoniczną.

  2. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego produktu.

  3. Przedmiot zamówienia może być dostarczony, według wyboru Klienta wskazanego podczas składania zamówienia:

  1. za pośrednictwem firmy kurierskiej pod wskazany przez adres Klienta;

  2. do wybranego przez Klienta Paczkomatu InPost.

  1. Nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia realizowane jest w terminie realizacji wskazanym na stronie Sklepu internetowego greta-design.pl i następuje po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia lub po wpłynięciu kwoty należności związanej z danym zamówieniem na konto bankowe Sklepu internetowego greta-design.pl i jej zaksięgowania – w obu przypadkach płatności z góry.

  2. W przypadku zamówień składających się z kilku lub więcej Towarów, które mają być dostarczone w jednej przesyłce, gdzie jedno z zamówień jest indywidualne, termin realizacji może być uzależniony od terminu wykonania owego produktu. W przypadku niemożliwości dostarczenia pełnej przesyłki w czasie dłuższym niż 30 (trzydzieści) dni BOK skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowej realizacja, wydłużeniu czasu oczekiwania lub anulowania całości zamówienia).

  3. Sklep internetowy greta-design.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub jego brak z powodu podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

  4. W związku z realizacją zamówienia, do Klienta na adres e-mail wysyłana może zostać informacja o realizacji zamówienia (status zamówienia).

  1. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Sklep internetowy greta-design.pl ponosi odpowiedzialności względem Klienta, jeśli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową. Sklep internetowy greta-design.pl odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwa) lat od dnia wydania Towaru Klientowi. Postanowienie niniejszego paragrafu nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klientów, nabywających produkty jako Konsumenci, przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa, z uwzględnieniem art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.

  2. Jeśli Towar otrzymany ze Sklepu internetowego greta-design.pl posiada wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych właściwymi przepisami prawa.

  3. W przypadku złożenia reklamacji, reklamowany Towar, dowód jego zakupu w Sklepie internetowym greta-design.pl oraz opis reklamacji, należy wysłać drogą pocztową, listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres Sklepu z dopiskiem „Reklamacja".
    Warunkiem koniecznym
    do rozpatrzenia reklamacji przez Sklep internetowy greta-design.pl jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego Towaru wraz z dowodem zakupu oraz właściwym opisem reklamacji.

  4. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym Towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji z tytułu rękojmi i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

  5. Uznanie reklamacji przez Sklep internetowy greta-design.pl skutkuje naprawą lub wymianą Klientowi reklamowanego Towaru na inny, pełnowartościowy w terminie 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Koszty związane z wysłaniem towaru ponosi Sklep. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa Sklep internetowy greta-design.pl zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

  6. W przypadku nieuznania reklamacji Klienta, Sklep internetowy greta-design.pl odeśle Klientowi Towar wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

  7. W razie stwierdzenia uszkodzenia Towaru podczas transportu zaleca się aby Klient przed odebraniem przesyłki sprawdził, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, Klient nie powinien przyjmować przesyłki tylko w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić protokół uszkodzeń oraz możliwie jak najszybciej skontaktować się z BOK.

  1. Gwarancja

  1. Towary sprzedawane przez Sklep internetowy greta-design.pl są oryginalne i są objęte gwarancją udzieloną przez producenta.

  2. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym Sklepie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

  3. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja (jeżeli jest nią objęty sprzedany Towar) nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

  4. W przypadku Towaru, na który jest udzielona gwarancja, Klient może reklamować produkt posiadający wady:

  1. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – zgodnie z warunkami gwarancji zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej;

  2. korzystając z uprawnień przysługujących mu w stosunku do sprzedawcy z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień rozdziału 10 Regulaminu.

  1. Prawo rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy

  1. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia, jeśli przesyłka z przedmiotem zamówienia nie została jeszcze nadana kontaktując się bezpośrednio z BOK.

  2. Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna / sprzedaży Towaru zakupionego w Sklepie internetowym greta-design.pl bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów o jakich mowa w ust. 6 poniżej, w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych.

  3. Termin do odstąpienia od umowy kupna / sprzedaży wygasa po upływie 14 (czternaście) dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

  4. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi (Konsumentowi) w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli Sklep internetowy greta-design.pl wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta (Konsumenta), który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep internetowy greta-design.pl utraci prawo odstąpienia od umowy (art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta).

  5. Klient (Konsument), który chce odstąpić od umowy bez podania przyczyny, powinien złożyć stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Należy skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 tj. ze zm.). W przypadku oświadczenia składanego drogą elektroniczną należy je wysłać na adres BOK, a w przypadku oświadczenia składanego w formie pisemnej należy je dostarczyć na adres: GRETA DESIGN, ul. Ks. Z. Dzidka 13, 34-300 Żywiec.

  6. Klient (Konsument) odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  7. Bezpośredni koszt zwrotu Towaru w wyniku odstąpienia od umowy ponosi Klient (Konsument). Sklep internetowy greta-design.pl zwraca Klientowi (Konsumentowi) koszty dostawy przedmiotu zamówienia, natomiast koszty zwrotu Towaru w wyniku odstąpienia od umowy ponosi Klient (Konsument). Ponadto, jeżeli Klient (Konsument) wybrał sposób dostarczenia Towaru inny, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep internetowy greta-design.pl nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi (Konsumentowi) poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Jednocześnie Klient (Konsument) ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy i funkcjonowania

  8. Klient (Konsument), który odstąpił od umowy kupna / sprzedaży, ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwracany Towar należy odesłać na adres nadania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

  9. W zakresie wykonywania przez Klienta uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w niniejszym rozdziale, koszty zwrotu produktu ponosi Klient. Sklep internetowy greta-design.pl nie odbiera kierowanych do niej przesyłek wysłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. Przesyłki takie nie stanowią skutecznego wykonania prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

  1. Zwrot należności oraz nadpłaty

  1. Zaistnienie okoliczności zobowiązujących Sklep internetowy greta-design.pl do zwrotu kosztów wpłaconych przez Klienta lub Konsumenta, zwrot ten następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternaście) dni.

  2. Sklep dokona zwrotu należności Klientowi w przypadku:

  1. anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed odbiorem przedmiotu zamówienia;

  2. odstąpienia od umowy i zwrotu Towaru z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem wybranego przewoźnika lub dostarczone do Paczkomatu InPost;

  3. uznania reklamacji i braku możliwości wymiany Towaru, usunięcia wady Towaru lub obniżenia jego ceny;

  4. nieprzyjęcia oferty Klienta dotyczącej zamówienia, jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry przed odbiorem przedmiotu zamówienia;

  5. powstania nadpłaty danego Klienta związanego z danym zamówieniem.

  1. Odstąpienie od umowy zgodnie z rozdziałem 11 Regulaminu, skutkuje zwrotem Klientowi (Konsumentowi) płatności przez Sklep internetowy greta-design.pl niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta (Konsumenta) o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Sklep internetowy greta-design.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta (Konsumenta) do momentu otrzymania Towaru.

  2. Sklep internetowy greta-design.pl dokona zwrotu środków na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

  3. Sklep internetowy greta-design.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania na jego adres e-mailowy do przesłania numeru rachunku bankowego Klienta, na który ma nastąpić zwrot, nie prześle takiego numeru lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu.

  4. Sklep Internetowy greta-design.pl nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

  1. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych podawanych przez Klientów w Sklepie internetowym greta-design.pl (w tym w procesie rejestracji konta, składania zamówienia bez rejestracji, korzystania ze Sklepu internetowego greta-design.pl, z uwzględnieniem możliwości dokonywania zakupów) jest GRETA DESIGN, adres: ul. Ks. Z. Dzidka 13, 34-300 Żywiec.

  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep internetowy greta-design.pl, które wymagają podania danych osobowych.

Sklep internetowy greta-design.pl przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży Towarów zamówionych przez Klienta w Sklepie internetowym greta-design.pl, a w przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody, o której mowa w rozdziale 14 Regulaminu, również w celu świadczenia usługi newslettera.

  1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, poprawiania ich lub żądania ich usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (sekcja „TWOJE KONTO”) lub poprzez zgłoszenie do BOK.

  2. Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

  3. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na dedykowanej stronie internetowej Sklepu internetowego greta-design.pl poświęconej polityce prywatności.

  1. Newsletter

  1. Klient może wyrazić zgodę na zamówienie usługi newslettera (subskrypcja). Usługa newslettera polega na okresowym przesyłaniu na podany adres e-mail informacji handlowych lub marketingowych dotyczących produktów marki GRETA DESIGN.

  2. Subskrypcja newslettera może być dokonywana w jeden z następujących sposobów:

  1. przy wykorzystaniu funkcjonalności „Zapisz się do newslettera” dostępnej na wybranych stronach Sklepu internetowego greta-design.pl;

  2. przy wykorzystaniu funkcjonalności „Zapisz się do newslettera” dostępnej na wybranych stronach bloga powiązanego ze Sklepem internetowym greta-design.pl;

  3. poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym;

  4. poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w sekcji „TWOJE KONTO”.

  1. Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna. Usługa newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony i Klient może z niej zrezygnować w każdym czasie.

  2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w sekcji „TWOJE KONTO” lub za pośrednictwem BOK.

  1. Postanowienia końcowe

  1. Sklep internetowy greta-design.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.

  2. Sklep Internetowy greta-design.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

  3. Sklep internetowy greta-design.pl dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w ramach Sklepu internetowego greta-design.pl były na najwyższym poziomie, jednakże Sklep nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu internetowego greta-design.pl w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy oprogramowania Sklep internetowego greta-design.pl.

  4. Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego (komputera) mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją Towaru na komputerze Klienta, a rzeczywistym wyglądem Towaru (kolor, proporcje itp.).

  5. W celach statystycznych – do analizy sposobu użytkowania Sklepu internetowego greta-design.pl oraz aktywności Klientów, jak też w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep internetowy greta-design.pl korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Sklep internetowy greta-design.pl do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu internetowego greta-design.pl. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookies na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w polityce prywatności.

  6. O ile obowiązek taki nie wynika z bezwzględnie obowiązującego prawa, Sklep internetowy greta-design.pl nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem internetowym greta-design.pl a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

  8. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem internetowym greta-design.pl a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu internetowego greta-design.pl.

  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  10. Sklep internetowy greta-design.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sklep internetowy greta-design.pl, nie krótszym niż 7 (siedem) dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu internetowego greta-design.pl zmienionego Regulaminu.

  11. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed jego zmianą. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmienionego Regulaminu są realizowane wg postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

  12. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie Sklepu internetowego greta-design.pl.